Marin23 Bebeğimde 2 Aylıkken başladı bronşit ve 2 yaşına kadar da devam eder böyle dedi alerjik bir bebek bide sürekli iyileşse 1 ay sonra bidaha tekrarlıyor ve bu sefer hastaneye götürmedim sürekli aynı ilaçları aynı şeyleri uyguluyolar ventolinin şurubu var bronşit için onu veriyorum iburamin zero grip için onu kullanıyorum bide hava veriyorum bana 2 kutu yazmıştı hava vermek için biri ventolin diğeri de cortair diye hava bu ikisini yarım yarım koyuyorum hava makinasına öyle veriyorum bana öyle demişti doktor bazende serum da sıkıyordum içine ilk başta 3 gün günde 6 kez ver dedi sonra 5 gün 4 kez ver dedi sonra sabah akşam 2 kez ver dedi iyileşince vermeyi bırakırsın dedi ben bu sefer öyle yapmadım 1 haftadan beri günde 3 kez veriyorum