Merhaba anneler ilk defa göğsüm aşırı ağrılı ve şişti bu akşam 10 aylik 10 günlük olduk emzirme gün içinde 2ye düştü gece de 2 en az acaba sonlandırmam mı gerekiyor çalışıyorum ve emzirmek aşırı zorluyor. Bu durumda olan anneler ne kullanıyor göğüs için süt nasıl azalıyor veya tamamen kesiliyor