Mothertwins 11 aylık ikizlerim var öğlen çok düzenli uykuları yoktu ama gece 9 u geçmezdi yatmaları şimdi gece uykularında sorun yaşıyorum uyumuyorlar ve sabah 4-5 kalkıyorlar artık çok zorlanıyorum yani neden olur ne yapmam gerekir
Mothertwins ElfAlparsln Bende öyle düşünüyorum 🥹 çok zor oluyor uyku düzeni olmayınca akşam 9 u geçirmezdik şimdi 11 12 oluyor 4 -4 buçukta kalkıyoruz 😞