Kozlar oğlum neredeyse 15 aylık ve ayakta sallayarak uyutuyorum haliyle uyku kalitesi düşüyor. 7 aylıkken alıştırdım sallamayı bıraktım fakat 10 aylıkken emziği bıraktı ve tekrar sallanmak istedi. Bu konuda önerisi, yöntemi ve verilecek akıla çok ihtiyacım var lütfen siz nasıl bıraktınız yazar mısınız