Y-1A merhaba öncelikle geçmiş olsun benim kızım da 8,5 aylık grip oldu dediğiniz gibi uyuyamadı hemen bi sağlık kuruluşuna gittik serum fizyolojik ile burnunu yıkadılar bide buhar verildi iğne oldu biraz rahatladı burnunu temizleyin bol su verin odasını nemli tutun verebiliyorsanız buhar verin