Hanımlar merhaba, oğlum 10 aylık kucağımda uyuyor ninni söyleyerek. Yaklaşık 1 aydır özellikle gece uykusunda sabaha kadar taş çatlasın yarım saatte bir kalkıyor kucağıma alıyorum uykuya devam ediyor. Kucağım da da derin derin uyuyor oysaki . Kucağımda uyumaktan şikayetçi değilim fakat ama artık çok yoruldum.. Sabah 6 dan sonra 2-3 saat kadar hiç uyanmadan uyuyor bir de. Babayı asla kabul etmiyor uyku için aşırı yoruldum başına gelen çözüm önerisi olan var mı?