Neseimm 2 aydır falan kullanıyoruz
Traveller çok ağır. Yenidoğan dönemi için tam yatar pozisyonda kullanılıyor.
Bizim ayrı puset vardı ama puset i elde taşımak çok zordu kolumuz kopuyodu bebek arabasını da hem çok hantal oluyor diye hem puset var diye kabin aldım. Çok hafif kolay açılıp kapanıyor kaba bi araba değil bence en güzel yönü de tentesi komple aşağı kadar kapaniyo ruzgarifalan oldukça engelliyor bu nedenle
Çoğu bebek arabası yarım kapanıyor mesela
Tekerlekleri falan da çok güzel yolda kendi kendine gidiyor resmen