Sevgili annelerim, 3 aylık kız bebeğine sahibim. Bebeğime çok güzel baktığıma eminim. Ama ben perişan haldeyim 😁 kas aldırma, saç bakımı, cilt bakımı, ağda v.s kendime asla bakamıyorum. Bunlara nasıl ne zaman vakit ayiriyorsunuz? Bunu nasıl başaracağım 😍