alya00 ben şöyle yaptım bu sene giyeceği kışlıkları geçen seneden satın almıştım eylül ayında yaşına giriyor ve yaz gelene kadar 18 aylık oluyor 12-18 ay aldım kalıbı küçük olan markalardan 2 yaş falan aldım. Şuna dikkat ettim bütün kıyafetleri çok kalın almak yerine çoğunu uzun kollu mevsimlik aldım ilk bahar ve son baharda kullanılır diye hepsi kalın olursa bahar aylarında sıcak olur giydiremeyiz.