Haticeyns 2 yaşında her gün bi tatlı kaşığı sulandırıp meyve suyu niyetine veriyorum acaba zararım her gün doktora soramadım ama sizler de kullanıyor musunuz
1oglananasi6 Zararlı değil yararlı :)) Ben ev yapımı alıyorum oğlum çok seviyor bazı günler bir tatlı kaşığı bazı günlerse meyve suyu kahvaltıda veriyorum ailecek kullanıyoruz şifa olsun inşallah hemde iştah açıyor