yazbebegi burada hiçbir yorum sizi tatmin etmesin her cilt farklı gercekden bende sezeryan oldum korktum gidemedim 6. Ayımda burda bi yoruma denk geldim 40 ımdan hemen sonra gittim acı var diyenlere söylüyorum hiç acı yok yazmıştı bende cesaretlendim gittim hem aşırııı acıdı hem kanadı şahsen çok canım yandı benim o yüzden herkesım farklı oluyor denemen gerekiyor 😊