Mehmetmetinim Sma hipp hangisini hesaplı bulursam aliyorum ama maglim zamlardan sonra onlarda uçtu gitti kizlar bu bebeloc Gold felan var onlar hesaplı aranızda kullanip memnun olan var mı 🙂
1oglananasi6 Mehmetmetinim bebelac gold hem hesaplı hemde kilo aldırıyor öneririm ama aetik ben 3 numarasını çok bulamıyorum zorluk çekiyoruz
Mehmetmetinim 1oglananasi6 4 numaraya kadar oluyo dıye biliyorum hiç bakmadım kızım 12 aylık olicak Ekim’de kaç numara aliyim
1oglananasi6 Mehmetmetinim 2 numara alabilirsiniz bi dahaki ay 3 alırsınız hiç gaz falan da yapmıyor 17 aylık oğlum. Kilo alımı da baya iyi 😌 çocuğum emmeyi yaşında bıraktığı için aldım devam sütü olarak sadece gece yatmadan veriyorum
edafmo Mehmetmetinim 6 aylıktı 2 numaraya geçince denedik gaz yapınca bıraktık tekrsr hipp combiotic e döndük