Eymonunannesi anladim.yani buyuk abdestte enfeksiyon hic duymadim ama benim kizim amip olmustu.10 gunde gecti.antibiyotik kullandik tabi o surecte istah azaldi yemedi icmedi sadece emiyordu derken vucuttan hastaligi atinca tamamen duzelmisti.sizinki de gecicektir ins ilacina dikkar edin, bolca su icirin ,emiyorsa emzirin bol bol en guzel ilac anne sutu cunku