16 aylık oğlum 3 gündür pişiği geçmiyor ve daha çok ilerliyor azı dişleri patlatıyor bununla beraber ishal oluyor ishalin yaptığını düşünüyorum ama krem sürüyorum anında tuvaletini yapıyor krem boşa gidiyor ne yapacam şaşırdım krem kortizonlu çok aşırı sürmekte zararlı deniyor gece sürüyorum sabaha sönüyor pişiği biraz ama yapınca yine pişiyor sizin yaptığınız önerebilceğiniz doğal bişeyler varmı birde nasıl uyguladınız