Su123aa Kızlar 2 gündür bebeğimde düşmeyen bir ateş var 38.7 ti gördük 37 kere düşüyor sonra tekrar yükseliyor boğazda hırıltı kırmızı gözler burun ve geniz akıntısı var doktora gittik antibiyotik başladı ateş yükselince calpol veriyorum ama etki etmiyor nemli bez vs koyuyorum Bir diğer husus ateş her yükseldiğinde eşim inatla klimayı açıyor ama gece dışarının hava sıcaklığı gayet iyi doğru mu yapıyor zatürreye çevirecek diye ödüm kopuyor
kahvepres Su123aa klima carpar canm cocuk zaten islstgnz icin üşyr bizde öyleyiz 39 ateşteyz 2 gündr sakn acma sürekli bacak koltk altı pamuk veya ince bi bez koy 10 dkda birde vucudna su dök biz bugn hastnlrde perişan oldk 38 e düştü öyle birktlr tekrar ckti
Kucukprens2 Su123aa vücut hava soğuk ben vücudu ısıtayım diye tepki yapar vücut sıcaklığını arttırır. Öyle düşünün normal hava sıcaklığında pamukla bezle ıslayın çocuğu
leyla23 hem bu klimayı hiç sevmem, isterse sıcak üflesin yine hasta oluyorum klimalı evde, sanırım havayı kurutuyor üfleyerek hemen burnumu tıkıyor, bebeklerde bu etki daha yüksektir bence