Arkadaşlar bebeğim 22 aylık. Gece uykusuna 21:00 civarında yatırmak istiyorum. Ama feryat figan ağlıyor kendini sağa sola vuruyor desem yeridir. Son 1 haftadır böyle. Onu uyutmaya çalışırken yoruluyorum başıma ağrılar giriyor resmen. Eşime söylüyorum gündüz uykusunu bitirelim diye, henüz erken diyor. Allah aşkına gündüz uyutmasak ne olur? Sizler ne zaman bıraktınız gündüz uykusunu yazabilir misiniz?