Hcccrn 2 sene giydirmek istiyorsanız ideal ama bu kış bir hayli büyük gelir. Tabii bu bebeğinizin fiziksel özelliklerine de bağlı. Benim 21 aylık bebeğim ¾ yaş aldım zaradan büyük oldu ama rahatsız edici bir büyüklük olmadığı için kafaya takmadım genelde büyük giydiriyorum zaten.. lcw kalıplarını geniş, rahat, normal diye ayırıyor ona da bakın isterseniz