3 hafta önce de biz vurunduk 2 aylık aşılarını vurunduğu an vücudu kızarıp kabarmaya başladı o gece acillik oldu işkence yapıyor gibi bağırıyordu iğne vurulunca rahatladı aradan çok geçmedi alerji polikliniğine götürdüm ebemiz bize alerji olduğunu söyledi ama durum hiç öyle değilmiş doktor asi vurulurken enfekte olup vücuda yayılmıştır yoksa aşı alerji yapmaz dedi sok oldum öyle duyunca yakın zamanda ebemizi de haşladım bi güzel eldiven takmadan el yıkamadan aşı vuruyor sonra celemesini bizler çekiyoruz