Kızlar kızım 8 aylık baştan beri öyledı ama bu son ıkı aydır baya arttı afedrsınız lavaboya bile gidemıyorum yanından ayrıldığım an kıyametı koparıp ağlıyordu bende nereye gitsem yanıma aldım mutfakta yemek yapınca önüne oyuncak koyuyorum yürüteçe koyuyorum yok nafile ille beni kucağına al dıyor yada yanımda otur kalkma diyor ağlamaktan gözleri kıpkırmızı oluyor benımde işlerim oluyor yapamıyorum eşim işten gelince bugün ona verdim yemek yapayım dıye ben o yemegı yapana kadar ağladı eşim ne yaptıysa susturamadı ben yanındayken eşimi bırakmaz oynar onunla üzerine atlar ama ben odadan çıktığım an basıyor yaygarayı ne yapsam da bıraz ağlamasa ben yanından ayrılınca böyle hayat baya zor oluyor hem onun için hem bızım için bebegı böyle olan varmı nasıl başa çıktınız