Anneler dişkısını yapamıyor bu yüzden huysuz bişey de yemiyor doktora götürdük 2 haftdr böyle gaz var karnında diyolar yapamıyor lavman yaptırdık hava değişimi olabilir sıcak su torbasini koyun dedi acildeki doktor böyle bı durumla karşılaşan var mı ya yardımcı olun lütfen bebeğim çok huysuz ek gıdayı reddediyor dışkısını yapiyo bazen az devamı gelmiyo neden böyle kizlar