Bebeğimin 4.ay aşısı vardı aşı sonrası ateşlendi bizde ateşi düşsün diye çok kalın giydirmedik ama bir anda öksürmeye balgam çıkarmaya başladı doktora götürdüm kan almak istedi bende kanka ne alakası var aşıdan sonra çocuğu üşüttüm işte diye verdirmek istemedim bebeğim pramature bu arada doğduğundan beri delik deşik oldu kollar mosmordu kan verdirmek istemedim bende sonra eve geldik sadece ateşi düşsün diye fitil verdi ertesi gün çocuk daha kötü oldu başka doktora götürdüm o hiç kan almaktan bahsetmedi bile boğazını kulaklarını sırtını falan kontrol etti ve öksürük şurubu birde antibiyotik verdi kendim ki başım ağzından patlasa ilaç alan biri değilim ama mecbur çocuğuma verdim 4gun oldu çocuk daha beter öksürüyor dışarıdan biri duysa 4aylik bebek değilde koca adam öksürüyor sanicak burnunu temizleye çalışıyorum ama temizler temizleyez doluyor çocuk nefes alamıyor bile ne besliyebiliyorum ne uyuyabiliyorum ne yapıcam ben çok üzülüyorum bebegimi böyle gormeye aşıdan sonra bunlar normal mi sizce yoksa ben mi hasta ettin çocuğumu ateşi çıktı düşsün diye ince giydirip evde kombi yapıyor çırılçıplak ta soymadım ince bir pijama giydirdim geçer mi ya normal mi yada ilaç çoktan etki etmesi gerekmezmiydi antibiyotik sonucta bir daha mı götürsem bilemiyorum lütfen bana akıl verin