Bukrem62 Arkadaşlar bebek emmezse ve anne pompayla sağdığı hâlde pompaya süt gelmezse annenin göğsü de doluysa nasıl oluyor ? Süt kendi kendine çekiliyor mu yoksa mastit göğüste iltihaplanma falan olup ağrı ateş mi yapıyor anneye?
Humaahsen Evet mastit oluyor soganı haslayın gogsunuze sıcak ken sarın sık sık sıcak su ie bamyı yapın goguslerınızı ovun hatta tarak la masaj yapın neler cektim ben ondan her emzirm3 ardindan sag zamanla duzelecek
Bukrem62 Humaahsen mastit degilim ama bebegim beni emmek istemiyor gibi zaman zaman.. diyorum ki emmeyi tamamen birakirsa süt kendiliginden cekilmez mi hasta mi eder beni?
Humaahsen Bukrem62 kac aylık bebegınız kı emmesı için baska yıntemler deneyın ben mesela sureklı ayaklarını asagı yukarı oynuyorum ayakta geziyorum yoksa emiyor kendı kendıne kesılır ama bıraz sıze agrı verır ben yasamadım nasıl agrı oluyo hamile iken 1.kuzımı emzırmeye devam ettım hamile olunca sutten kesılmıyorsun
demetdemircioglu Ben 15 aylikken kestim memeden sismedi de mastitte olmadim oglum cok meme duskunu degildi saril saril akan sutum yoktu belkide ondandir ama herhangi bir sikinti yasamadim 🤷♀️
Bukrem62 demetdemircioglu benim de şarıl şarıl sütüm yok mama da veriyorum ama ilk başlarda göğsümden çok çekmiştim o yüzden simdi beni bırakacak diye ödüm kopuyor göğüs ağrısı çok çok zor
demetdemircioglu Bukrem62 insallah birakirsa benim gibi olursun sende 😊 ben hamileyim gogus hassasiyetim artmisti dayanamadim artik acisina ondan biraktirdim. Seninde cok yoksa agrin olmayabilir diye dusunuyorum sonucta gogsun uyarilmadigi icin devamli sut uretimi olmucak🤷♀️
Humaahsen Ben 2coxugum ada ilk bir ay mama takvıyesı verdim sonra sında bıraktım reddetme olmadı ama ikisidebiberonu hiç almadı bidaha