Kızlar daha minicik 14 günluk bebeğim var bugün hiç durmuyor çok yoruldum gazı başladı var anlıyorum alıyorum gazını ama nafile uyumuyor memeyle kavga ediyor resmen hem emmek istiyor hem istemiyor gibi uyumuyor uyusada hemen uyanıyor bugün çok yoruldum sürekli kucakta kalmak istiyor bir yerde ikinci hafta atak olduğu yazıyordu bu atak mi sadece gazdan mi böyle vallahi halim kalmadk artık derdi ne bir bilsem ağlamasın yazık