Rvydahuma Kızım 3 buçuk yaşında losemi teşhisi konuldu 3 aylik bebegim var bir ona koşuyorum bir ona Allah kimseyi çaresiz bırakmasın her halime hamdolsun çocuğum iyi olsun yeter ki ne olur dua edin kimin duası kabul olunur bilinmez birer fatiha ile dua edin bu illeti yenip hayata tutunsun yavrum küçüğüm 12 saat aç kalıyor evde hasta kızımın yanına gidiyorum bana ihtiyacı var gündüz onun yanındayım gece küçüğümun yanındayım hiç bu kadar çaresiz hissetmedim mama da yemiyor sütümü de sağip bıraksam içmiyor meme istiyor sadece ne olur içten dua edin yavrularım için
2lokum_moms Rvydahuma Allahım şifa versin tüm dualarım miniğimizle Allahım peygamber efendimiz hürmetine şifa versin kurtulsun bu hastalıktan inşallah 🤲🤲
Marbling35 Rvydahuma suan postu okurken ezan okunmaya basladu rabbim acil şifalar versin insallah tez zamanda sagligina kavustursun beterinden sakinsin insallah
Ogzshn Rvydahuma çok üzüldüm Rabbim şafi adıyla şifa versin çok zor bir sınav sizin için Allah yardımcınız olsun çocuğunuzun neyi vardı ki lösemi teşhisi konuldu
Rvydahuma Ogzshn son 1 aydır yürümede zorluk çekiyordu hep ortopedik götürdüm en son burnundan kan ağzı şişti lenf bezeleri oluşmuştu çene altında birde morlukları vardı ve kan tahlilleri de düşüktü kan degerleri onkoloji bölümü çözdü Allah kimsenin başına vermesin
Tuba59 Rvydahuma Şuan ezanlar okunuyor. Rabbim ezanlarin hürmetine acil şifalar versin en kısa sürede iyileşsin insAllah kalici şifalar nasip olsun Rabbim kimseye yaşatmasın kimseyi evladı ile sinamasin size de güç kuvvet versin
Beybiligorl Allah yardımcınız olsun. Allah şifa versin. Küçüğü hastaneye almıyorlar mı? Hangi ildesiniz? Kırklareli’ndeyseniz ben size yardımcı olmak isterim. En azından bebeği emzirmeniz için kim bakıyorsa onunla birlikte sizin yanınıza getirip sonra eve geri bırakmak için
Rvydahuma Beybiligorl izin verdiler ama kemoterapi alıyor o hava bile bebegi zorluyor eve bırakmak zorundayım Allah razı olsun adanadayim ben
Beybiligorl Rvydahuma ah keşke Adana’da olsam, size bu zor zamanınızda destek olabilsem. İnşallah bu günler su gibi geçer, evlatlarınızla bol neşeli kahkahalı, sağlıklı günlere kavuşursunuz bir an önce.
ayseanne43 Rvydahuma kardeşim kızının adı ve senin adın ne size isimli dua edeceğim inşallah. Rabbim yardımcınız olsun. Güç kuvvet versin sana.
Temmuz1 Rvydahuma Allah şifa versin , hiç bu kötü günleri yaşamamış gibi olun, geçmişte kalsın hersey inşallah… Size de güç kuvvet versin keşke elden birsey gelebilse tüm hasta evlatlar için… 🤲