Bugun doktorumla ilk kez anestezi seklini konustuk.Ben ilk kizimda belden oldum ve cok ciddi problemler yasadim.Ameliyatin ortasinda bayiltildim vsvs.Simdi 2. Dogumumda kararim net ki genel anestezi istiyorum.Doktorum bana yaparım ama riskleri kabul edersin dedi.Bebek kuveze girer sen uyanamayabilirsin vsvs.Ilk dogumum gercekten travma olarak kaldı bende.Gercekten buna bedenim psikolojim el verse kendime narkoz verdirmeye merakli olmam.Simdi korkularim artti gerginligim had safada.Dogumdan cikinca cocuk kuveze gidermi bi yandan.diger yandan gercekten spinal yapamam böylece kala kaldım genel olanlar luften yardimci olurmusunuz sizin durumunuz neydi.Gercekten en guzel gunlerimi zehirnediyorum dusunerek uzulerek 🙏🏻😪