1bebe1anne süreç başlarken hep o şekilde para iadesi yapılmaz diyorlar ama konuşun derdinizi anlatın bence. Bende geçen yıl 1 buçuğa yakın ödemiştim, kızımla ilk birkaç gün aluştırma sonra asıl eğitim. PDF ile atmışlardı okuyun diye başladık derken kızım sakinleşmiyordu sürekli odadan çıkıyorduk eğitim aldığım kişi değil diğer ortağı yazıyordu hep diğer gün kadın direkt ben ilgilenicem sizinle dedi eğitim aldığım kişi o günde öğle uykusunda mesajlarıma asla dönmedi kızım ağlıyor ben cevap bekliyorum neyse kızım da şansıma biraz ağladı sonra kendi kendine uyudu bende o esnada oturdum düşündüm ben napıyorum diye sonra 2 saat geçmiş hala mesajlara cevap yok, yazdılar sonra bende eğitime devam etmek istemediğimi belirttim aradılar konuştuk konuşurken kadın en baştan başlayalım vs o ara gerçekten önemli bir işi varmış(hayvanıyla ilgili hayati bir durum) anlayışla karşıladım anladım da. Diğer ortağıyla da arada tersleşiyorduk dediklerini yapıyordum ama olmuyordu devam etmeyeceğimi söyledim kapattık. ödemeyi de kalan günlerimi iade ettiler bir daha da almadım eğitim. Gerçekten işinde iyi bir insandır çoğu anneye de faydası dokunmuştur ama biz yürütemedik süreci. O yüzden sizde konuşun anlaşmaya çalışın.