Arkadaşlar merhaba herkes 4. Aydan bahsetmiş ama ben 5. Aya girdiğimizden beri sıkıntı yaşıyorum kucaktan inmez oldu karşımda yanımda duran çocuk hiç bir oyun oyuncağı beğenmiyor sürekli burnundan bir ses çıkarıyor hayıflanma gibi nasıl oyalıyorsunuz.