ihsanbebek bizimki korkuyor mesela tek elle yürütmek istiyorum kıyameti koparıyor hemen oturup emekliyor , emeklesin diye ugrastigimda da böyleydi ben ugrasgikca ağlardı ne zaman biraktm uğraşmadım o zaman emekledi sanırım bu yürüme işi de oykr olacak ben ne zaman vazgeçersem o zaman yürücek 😂