Burhanaltintop her bebegin gelisimi kendine özgüdür bence. Kimisi 3..ayinda oturmak ister artik yatiramazsn yani oturur kimisi 4. Ayinda basmak ister oturtamazsn yani bebegimize gore sekillenmeliyiz ben sahsen insanlarin aaa oturtuyomusuunnn laflarina artik gel de sen yatarak tut tutabiliomsn diodm😂 doktorumuz da kemiklerini rahatsiz edick hareketleri zaten yapmaz yapamaz dedi sıkıntı yok bence