Emeltugkan7 Kizlar bu 9. ay aşısı için yumurtanın beyazından verdim az bişey ishal oldu başka bir belirti yok acaba yarın da vermeli miyim? Yoksa alerji mı yaptı 🥴
melegim71 Emeltugkan7 alerji bitek ishalle olmaz diye biliyorum. Valla ebe 9 ay asisinda hicvoyle bireey demedi verdinmi ettinmi diye valla siz yazinca sasirdim ilkez fuydum zaten ben ikisink bir 6 ayda vermistim arrik doktorlar beklemeyin diyolar
Deletedmom_79 Emeltugkan7 denemelisin tabi. 3 gün kuralı ile vermelisin demişti bize de, ishal edip etmediği bugün ve yarın iyice belli olur.
benoyleuygungordum_ Selamcanim dr. Osman Gönülal 1 yaşa kdar sadece bal yasak diyor. Her besinin alerji riski var denemeden bilemezsiniz diyor. Ayrıca 9. Ay aşısı öncesi de vermek lazım alerji olup olmaması aşı için önemli
Emeltugkan7 Mervetnl 1 yaşında yapılan bir aşı var ya KKK sanırım.Şu aralar salginmis devlet kampanya yapmış 9. ay da vuruyorlar.1 yaş da tekrar vuruyorlarmış. Sağlık ocağında ki ebe söyledi doktoruma sordum o da yaptır dedi
Mervetnl Emeltugkan7 yok onu biliyorum ama hala yumurtayla ilişkisini anlamadım. Neyse teşekkür ederim yinede.
Emeltugkan7 Mervetnl Yumurta beyazına alerjisi varsa bu söylediğim aşı da alerji yapabilirmis. O yüzden aşı olmadan önce yumurta beyazını vermen gerekiyor
Mrv-nil Mervetnl kızamık aşısı yüksek protein içeriyormuş eğer yumurta beyazı alerjisi çıkarsa 1 yaşına kadar erteleyebiliriz kızamık aşısını demişti doktorum
Mervetnl Emeltugkan7 heh şimdi anladım. Benim için güxel bilgi oldu alerjik bebeğim var henüz 6,5 aylık aşıya daha var bakalım doktorumuz ne diyecek 😌 Çok teşekkür ederim
Emeltugkan7 benoyleuygungordum_ valla hiç vermek istemiyorum ya.Bazi alerjilerde nefes almada güçlük boğaz şişmesi falan oluyormuş ya korkuyorum o yüzden 😑😑😑
benoyleuygungordum_ Emeltugkan7 eğer aşıyı yaptıracaksanız mecbur vermeniz lazım, ben 1 aydır beyaz ve sarı ayırt etmeden veriyorum bir alerji yaşamadık şükür