Kızlar etrafımda sürekli hasta olan bebeklerin bağışıklığı daha güçlüdür hastalıklara bağışıklık kazanıyorlar diyolar benim 8 aylık hiç hasta olmadı çok şükür hani öyle aman aman sıkı giydirip herşeyden koruyan bir anne değilim bu söylentiler doğrumu hasta olmaması kötü bişeymi ?