cocomelon33 Hayir alerjik değilmiş. O dönem bronsit olmustu, içerideki hastalığın dışa vurumu veya ilaçların yan etkisi olabileceğini söylemişti doktor.
Nazardan olur diyenler de cok var ama bu pek bilimsel bir açıklama değil elbette.
Baya uzun zaman, yaklaşık 2 ay kaldı o bebeğimin yüzünde. Hiç geçmeyecek sanmıştım ancak geçti ve bir daha çıkmadı şükür :)