Benim beneğim 3 aylık.Bugün doktor kontrolümüz vardı hafif sarılık var dedi ama çok çok açıldı.Doktorum 2 saatte bir beslememi doyurmamı önerdi ve biraz şekerli su vedim.Kendi kendine geçiyor telas yapmıştım bebegim kara karaydı ama suan baya açıldı rengi eşim de ben de beyazdım bebek neden esmer diyolardı surekli hiç canını sıkma geçiyor :)