Buket57 3 gün kuralıyla başladık zaten alerjik bebekti mecburdum, genel olarak iştahlı bir bebek değil ama yediği yemeği seçmez çünkü hepsini verdim yemesi için değişik değişik şekillerde tattırdım bir şekilde alıştı yedi. 1 yaşına kadar şeker tuz vermedim, tuz artık kullanıyorum ama şeker olabildiğince vermiyorum çok çok nadir onda ev yapımı bir şeyse yiyor. Paketli gıda vermemeye çalışıyorum dışarı çıkarken meyve ya da mısır ve pirinç patlaklarından alıyorum (gong gibi ama yağsız tuzsuz) tuzlu çubuk vermekten daha mantıklı geliyor. Tabii bunlar benim görüşlerim kendimde beslenmemde olabildiğince hazır paketli gıdalar kullanmaktan kaçınırım tuz şeker fazla tüketmem, zararlı şeylerden uzak durmaya çalışırım daha çok sebze meyve, et tavuk balık gibi sağlıklı şeyler tüketiyorum oğlumun da beslenme alışkanlığı o şekilde olsun istiyorum herkesin kendi kararına saygı duyuyorum