hunertrn Kızlar merhaba benım gogsumde 4 delikten sadece süt gelıor bu normal mi ve sütğm yetmıyor anlamına mı gelıor
Dondurmalikahve hunertrn Süzgeç değil ki onlar meme kg alımı iyi cisli bezi iyi ise hiç deliğin önemi yok şahsen hiç delik saymadım
Aybarsin_anasi hunertrn yeni mi doğum yaptınız. Benimde öyleydi bebeğim küçük doğdu kilo olarak emme gücü zayıftı büyüdükçe arttı ve her delikten gelmeye başladı süt
Deletedmom_112 hunertrn 2. Çocuğu büyütüyorum göğüsüm de kaç delikten süt geliyor diye hiç merak etmemiştim, ama şuan ediyorum sayacam 😂
umosko hunertrn Allah Allah 3 4 5 ne fark eder ki bende hiç dikkat etmemiştim önemli olan bebek kilo alıyormu yani 1 delikten de süt gelse kaliteli süt olması önemli
Oanne Dondurmalikahve her zamanki gibi siz ve tuhaf cevaplarınız Dikkatini çekmiş saymış Siz dikkat etmediniz diye hanımefendi de mi merak etmesin bir de süzgeç demişsiniz aman ne komik
Deletedmom_112 jap denedim sayılmıyor 😂😂 sıkınca süt birikip damla şeklinde düşüyor 🤭 delik falan da göremedim
Dondurmalikahve Oanne Size ne hanımefendi yargilamadim bir şey yapmadım delik çok olursa süt cok olacak diye bir şey yok engelliyorum sizin gibilerle hiç uğraşamam
hunertrn Dondurmalikahve googlda da yazıyor 10 12 den olusuyor her bi goguste bebeım 1.5 aylık 3 gundur emmiyor hıcbır sekılde dogru durust onla alaklı mı dye yazmıstm ama sizin gıbıler art niyetle alakalı sanırım engelleyın asıl ben sıızn gıbılerle ugrasamam
[silindi] hunertrn kızım 1yaşında hiç sizin deyişinizle delik saymamıştım şimdi baktım tek bi delikten geliyor çok şükür kızıma sütüm yetti yetiyo kilosu falanda iyi
Suradevelioglu hunertrn bir dakika bir dakika,bir göğüste kaç delik var ki bir de saydiniz 🤭26 yaşındayım ilk defa duyuyorum ,bende bir bakayım bari 🤣🤣🤣🤣
Temmuz1 hunertrn neredeyse 2 yasa kadar emzirdim hiç saymak aklıma gelmedi.ayrica kac tane delik var ki memede 🙄 ay daha neler duyucam.