Merhaba güzel anneler gerçekten çok sıkıntılıyım çalışıyorum oğlumu kreşe verdik belediyenin kreşine kreş tuvalalet eğitimi olmayan çocukları kabul etmiyor 3 aydır tuvalet eğitimi veriyoruz söylüyordu arada fakat çoğunluk biz götürdük tuvalete arada kaçırdığı yaptığı oluyordu eşimle düşünmekten ne yapacağımızı şaşırdık geçen hafta oryantasyon haftasıydı hiç kaçırmadı tabi saatler az diye söylememiştir tuvaletede gitmemiş 2 gündür tam gün gidiyor çişini kakasını söylemiyor dün 2 kere üstüne yapmış delirecem ne yapmalıyım ya geceleri asla ıslatmıyor gündüzleride arada kaçırdığı oluyordu şimdi kreşe daha yeni başladı çok korkuyorum okuldan atarlar diye çünkü daha yüksek fiyata diğer kreşler ve gönderebilecek durumda değiliz ağlıyorum artık sinirden ne yapmalıyız ne olur akıl verin😭😭😭