Merve539s Arkadaşlar bu gaz falan ne zaman bitiyor acaba bebeğim 5 buçuk aylık hala geceleri ağlıyor gazı var 4. Ayda hafiflemişti ama geceleri hala ağlıyor ne zaman geçecek çıldıracam 🙈
aysecikm Merve539s 3 Aydan sonra gaz sancısı olmaz pek ama şuan diş dönemine girdiği için onun verdiği bir huzursuzluk olabilir mi acaba
Merve539s aysecikm bilmiyorum ama gaz gibi geliyor bana bazen de yediklerim etkiliyor sanki ama ek gıdaya geçecez nasıl olacak böyle
aysecikm Merve539s şuan benim oğlumda beş aylık ne gece ne gündüz uykusu var ve bu günlerde hicbirsey yemiyor dişleri çok zorluyor farkediyorum bişey yiyince benimkinde de ga oluyor ama hemen çıkarıyor kucukkenki gibi zorlamiyor