Biz eşimin tayini istemesiyle eylülden beri denizlideyiz, istanbuldan sonra burası değişik geldi, halbu ki doğma buyume denızlılıyım unıyı bıle denızlıde okudum ama istanbul her zaman pratiklik buralarda sessizlik sakinlik lazım, birde etraf yakın oldugu için yada terste kalsıgı için araç, eşim araba kullanmayı sevmediği için istanbulda almamıştık, burda zorlanıyoruz malesef. Genel olarak baktığın da yarı yarıya, artıları ve eksileri aynıdır