mandalinaaski Hanımlar şöyle uyur bak dene dediğiniz tecrübelerinizi paylaşır mısınız. 7.aya girdik memede uyuyor bırakınca 30 dk veya en fazla 45 dk uyuyor. Ben anlamıyorum uyu işte evladım uykun da var yine ataklara mı girdik ne yapacağımı şaşırdım. 🤦♀️😖🤦
Ozlem2904 mandalinaaski 7.ay 3den 2ye geçiş evresi 8.syda tamamen 2uykuya geçmişti. Oğlum halen memede uyuyor bnde onunla uyuyorum 👌💖
Linabuse1002 mandalinaaski evinin ışıgı loş bir ısık olsun cocugun yattıgı yer mutlaka pışpış gıbı bır uyku muzıgı ac emzır uyumadan beşşiği varsa ona kat salla hep benım kızım 7 aylık 4.ayından beri bu sekıl yaparım 8 de yatar her akşam sabah 8 de uyanır 😊
utkununannesi- mandalinaaski uyku egitimi aldim mis gibi oldu benimde bebisim eğitimden önce yarım saat falan uyurdu ve tüm gün miz miz miz ama şimdi uykusunu uyuyor onunda benimde keyfim yerinde oluyor cok şükür :)
mandalinaaski Ozlem2904 aynen bugun 2 uyku uyudu ama süreler kısa yine 1. Saatten çok olsa 2 uykuya razıyım
mandalinaaski Linabuse1002 maşallah uykuları bol olsun. Pış pış açarım olmadı rukye ayetleri dinletirim ama uyuyacağu varsa uyur yoksa yok 😣
utkununannesi- Atlas_mom 5 buçuk aylıktan itibaren veriliyor bej 6 aylıkken aldim.Aldigim kisi Sariye keskinkilic :)
Atlas_mom utkununannesi- faydasını gördünüz mü peki zorlu bi süreçmi oda benim bebeğimde 4 aylık ve asla uyumuyor çok zorlanıyorum
Atlas_mom utkununannesi- birde suan bebeğiniz kaç aylık uyku eğitiminden sonra hep düzenli mi gitti diş çıkartma hastalık vs olmadan tabi
utkununannesi- Atlas_mom kesinlikle gördüm mucize gibi biseydi benim icin o ilk ayakta sallamadan ya da kucakta gezdirmeden yatağında pis pis yapıp uyuttuğumuz güne hala şaşırıyorum olmaz yani benim bebegim uyumaz derdim ama oluyormuş:)
utkununannesi- Atlas_mom henüz diş çıkarmadık umarım düzenli gider evet şuan hasta hatta ama ilk gün hariç düzenli gidiyor elhamdülillah:) bebegim 7 ay 18 günlük