gltn26 Merhaba arkadaşlar doğumdan sonra 5.ayda adet oldum 6.ayda oldum ama şuan 4 gün gecikti hamile olma şansımda yok diye düşünüyorum sizde böyle olan var mı emziriyorum doğumum normal oldu