Hamburger 3.500 doğum yaptım bende ama 4 kg üstü olursa normal doğuma almıyoruz demişti doktorum. Öncelikle annenin sağlığı ve rahatı demişti ☺️ bu arada devlet hastanesiydi hemen aksi bir şey olunca devlet miydi diye soruyorlar bende olumsuz bir şey duyunca kesin özeldir diyorum. Ozel hastaneye gittiğimde sezeryan olmam için saçma sapan rahatsızlar ortaya atmışlardi. Devlet hastanesinden öyle güzel normal doğum yaptım ki özelden çok daha ilgili ve güzeldi her şey