aysecikm aynı durumdayım gerçekten nereye gitti o kadar para hiç bilmiyorum elle tutulur bir şey de yok kendime kıyafet de almadım eşya da almadım bütün her şeyi bebeğime harcıyorum geriye dönüp baktığımda fuzuli bir harcama da yapmamışım gereksiz hiçbir şey de almamışım gerçekten piyasa çok pahalı