HazalKeles bebek 40i icindeyken ikindi ezanindan sonra yikamayin derler masallah sizin bebis 3 aylik olmus herhangi bir sikinti yok istediginiz saatte yikayabilirsiniz ozellikle aksam saatlerini tavsiye ederim uykuya cok guzel geciyolar ve daha uzun uyuyorlar 🤗