123fff Kızlar doktor 1. Ay olunca olabilir dedi bugün sağlık ocağındaki hemşire 3. Ay dedi ne zaman götürdünüz
Yalpp 123fff 2 aylıkken götürdük göz arkasına falan bakıyorlar. Bizde astigmat çıktı doktor küçük daha 6 ay sonra tekrar bakalım dedi ama gitmedim daha.
Bett1 123fff ilk oğlumu da 5 sene önce 1 aylıkken şimdiki oğlumu da 1 aylıkken götürdük şükür ikisinde de bir şey çıkmadı. 4 kere bı damla damlatılıyir 5 er dk aralıklarla sonra doktor bakıyor
Annis-ogul 123fff cnm yeni doğan bebekte göz muayenesi olmaz.kuvette kaldı ise 1 aylik olana kesinlikle yapılması gerekir onun dışında en erken 1.yas da yapılir
asrinhatasi 123fff 2aylıkken kesin git dedi sağlık ocağındaki hatta 2.ay aşısında göz muayenesi ve kalça ultrasonunu sorup dosyasına not aldı.