ayazbebek_0 Ben magnet ve organizasyon bakıyorum kafede yapmayı düşünüyorum peki ya siz? Resimli Magnet öneriniz varsa alabilirim
Lale2_3 ayazbebek_0 ayazbebek_0 ben kutlamayacagim çünkü bebeğim anlamaz tabi pasta alirum yine eş dost ufak bir kutlama 🥰 bebeğim 3 yaşına gelince büyük bi organizasyon yapmayı düşünüyorum 😊
Ozlem2904 ayazbebek_0 3 4 yaşına kadar büyük birsey yapmayi düşünmüyorum oda eğlensin oynasin istiyorum. İlk doğum gününü evde yaptım onu yormucak şekilde aile içinde 10kisiydik ne onun uykusu şasti ne ben misavir agirlamakla yoruldum
37sevval ](!)) valla ben evde yaptım kendim süsledim maliyeto de az oldu tabi güzelde oldu. İlk doğum günü olduğu icin kutlamak istedim. Aksi takdirde kafe de falan kutlamayı gereksiz buluyorum cunku hic bisey anlamiyor bebekler
Ballilokumannesi 37sevval acaba fotoğraf varsa örnek olması adına atabilir misiniz bende evde kendim süslemek istiyorum internetten süs sipariş vereceğim bakalım
Berivan58 Organizasyon ayarlacağım safari konseptleri hoşuma gidiyor kahvaltı salonumuz var direk orda yapacağım kim gelmek istiyorsa gelsin vallahi eşimin ailesi çok kalabalık beni çağırmadı falan demesin kimse 😂
37sevval Ballilokumannesi trendyoldan sipariş verdim balonları gökkuşağı konseptiydi nasıl atılıyor resim atmayı becerebilirsem atarım 😇