Aylizim04 Merhaba kızlar babyplus ın oturaklı kangurusunu almıştım bebeğim artık içine sığmıyor popo kısmından dolayı satıyorum. Tertemiz her aksamı sapasağlam zaten toplasam 10 kere kullanmışımdır 250 tlye satıyorum 🤍
ftmssnlee ftmssnlee ama eğer satamazsanız e bebek büyükçekmecede geri alıyormuş bu tarz ürünleri puan yüklüyormuş karşılığında
Aylizim04 ftmssnlee aa öyle mi çok teşekkür ederim canım bana baya uzak ama yine bir duruma bakarım çok sağol ilgilendiğin için 🙏🏻
Aylizim04 Bebee canım inanki aldığımın bile baya altına koydum fiyatını şuan 750 olmuş ve çok temiz kullandım inan 250 tl eder 🙏🏻
2prensessannesi4193 Aylizim04 ümraniyenin neresi. Yenidoğanda kullanılıyor mu? Kardeşim de ünraniyede
Aylizim04 2prensessannesi4193 3 aydan itibaren olabilir canım yanlış yönlendirmeyeyim ebebegin sitesine girip bi bakabilirsiniz star kanguru diye geçiyor ümraniye çakmaktayım