Balkizlarim1 Kzilar kızım anaokuluna gidiyor pogca yapıp derin dondurucuya koycam keke günümüz de var acaba onu da dolaba koysam nasil olur deneyen var mı daha önce tadı nasıl çıkarttıktan sonda geri mi isiticam
Keremikoom Balkizlarim1 merhaba, evet dilimleyip porsiyon porsiyon koyabilirsiniz, tadında sıkıntı olmuyor Ayni
Queensmom Balkizlarim1 canım geçen ay denedim koydum ben de limonlu kek yapmıştım dilimleyip koydum çıkarınca hiç ısıtmadım durduğu yerde çözüldü çok da güzel tadı hiçbir şekilde farklı değildi
Meliha1234 Balkizlarim1 evet koyabilirsiniz bende koyuyorum oğlum anaokuluna gidiyor kek günü geldiğinde bir parça kesip beslenmesine koyuyorum
alonee Balkizlarim1 evet koydum hatta 2 hafta kadar beklettim tadı güzeldi. Daha uzun sürede koyulabilir