1 yıldır ne yaptıysam ne kullandiysam kurtulamadik ailecek. Kremlere verdiğim paralarin haddi hesabı yok beyaz sirke kaç şişe bitirdim sayamadim o derece sürekli temizlik hergun koltukları beyaz sirkeyle silmek çamaşırları yıka ütüle iç çamaşırına kadar bir gram azalma olmadi. Sonra ablam internetten krem mi losyon mü ne bişey almış onlarada bulaştı çünkü ilk sürmede kurtuldular ama bizim kadar değillerdi onlar yeni bulaşmıştı hemen alıp sürdüler dedim bizde oda fayda etmez çünkü bütün vicudumuz yara içinde sürekli kasiniyorz dedim açılmamış 1 paketini verdi siz bı kullanın nolucak bakalım dedi inanirmisiniz bilmiyorum ama ilk kullanmada bizde de geçti ve şuan hiç kasinmiyoruz o ara herşeyi bırakmıştım alistik artık diye temizlik vs normal halime dönmüştüm sadece ablamın verdiğini sürdük ve geçti. Nasıl bir illet olduğunu bildiğim için sizlere de söylemek istedim isteyen olursa resmini atarım eczanede ve internette satışı varmış kendi ürünümüz tanıdık ürünü falan asla değil tamamen yardım amaçlı söylüyorum kurtulun diye.