Merhaba anneler daha dün gibi kolik bebemin sancıları için yazıp duruyordum şimdi 9. Ayımıza giriyoruz 🥹🙏 malum herşey hergün zamlanıyor biraz erken açtım postu ki şimdiden malzemelerimi ayarlayayım kız bebek doğum günü konsept fikirleri verir misiniz 💝