Dyggg1 Merhaba 6,5 aylık oğlum var.Asla ek gıda yemiyor.Ne versem kendini öğürtüyor.Böyle olup sonradan düzelen var mı?
bal_cocuk Dyggg1 ilk zamanlar öğürmesi normal ısrarcı olmayın siz yemek yerken yanınızda olsun teklif edin ona da
NilDua Dyggg1 ilk başta normal ek gıdaya ne zaman başladınız? Bir de muhallebi tarzı sevmezler sen ne yiyorsan ondan ver salçasız tuzsuz